ishockeytjejer.blogg.se

En blogg till alla hockeytjejer

Hockey!

Publicerad 2012-08-25 20:43:26 i Allmänt, Målen med hockey, Träningar, hockey,

Tycker det suger att alla killar som spelar hockey (nästan alla) tycker det är så konstigt att tjejer spelar hockey!
Jag är en tjej på 12 år och spelar med 11åringar för att dom som jag spelade innan med tyckte jag var för ''svag'' 
Fast nu har jag bästa laget! (med killar) Vi tjejer är precis lika snabba skjuter lika bra som killarna!
(Finns inget tjejlag i närheten)
Ni som funderar att börja! BÖRJA! 
Hade träning i torsdag :) det är så roligt!
Mitt mål med hockey är:
Att bli den första tjejen som spelar i NHL med killar! 
Tufft men måste satsa!
 
Killar ta damhockey på allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellinor

En tjej på 12år som älskar att spela hockey! Damhockey måste tas på allvar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela