ishockeytjejer.blogg.se

En blogg till alla hockeytjejer

Förlåt!

Publicerad 2012-08-30 19:47:19 i Träningar,

Jajaja jag vet att jag inte har ishockeybloggat på ett bra tag!
Tisdag= hockeyträning först isträning. Jag ramlade och har nu skadat mitt revben så vi ska gå och röntga snart! Sen fys vi sprang 5km och sen tränade vi styrka! like!!
Onsdag= hae fotbolls träning, sprang ingen skada skedd
Torsdag= har haft fys! då började jag känna av smärtan när jag sprang! Ajjjj!!!
Imorgon hockey och fys! Tagga !! bara mitt revben är på min sida då! hahah :) <3
Men lite låångt inlägg så tycker avsluta kort!
Hur ser eran tränings vecka ut? :)
Ellinor .... :)...... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellinor

En tjej på 12år som älskar att spela hockey! Damhockey måste tas på allvar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela